فروش تجهیزات هیدروپونیک و ایروپونیک

فروش تجهیزات هیدروپونیک و ایروپونیک

فروش تجهیزات هیدروپونیک و ایروپونیک

با استفاده از روش های نوین کشاورزی یعنی هیدروپونیک و ایروپونیک می توانید به صورت کار آمد تر و با کیفیت تری محصولات را کاشت و برداشت کنید. با استفاده از این روش ها می توانید در فضای کمتری با استفاده از آب و تغذیه کمتر، محصولات مد نظر خود را برداشت کنید. کشاورزی امروزه یکی از مهم ترین موارد مورد نیاز در جهان است. که با توجه با افزایش جمعیت اهمیت آن بیشتر می شود و بایستی بتواند نیاز های جمعیت حال حاضر دنیا را برطرف کند.

در این مقاله سعی داریم به معرفی تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای راه اندازی و بهره برداری از کشت هیدروپونیک و ایروپونیک بپردازیم. تا به شما در خریدتان کمک کنیم، با ما همراه باشید.

تجهیزات هیدروپونیک و ایروپونیک

انواع تجهیزات کشت هیدروپونیک و ایروپونیک عبارتند از:

سیستم های کشت گلخانه ای- سیستم های کشت خانگی- سیستم های کشت علوفه- سایر انواع سیستم های کشت.

کشت هیدروپونیک به سه حالت صورت می گیرد از جمله: باز، نیمه باز، بسته.

برای خرید تجهیزات هیدروپونیک بهتر است به مراکز معتبر که محصولات با کیفیت و تضمینی ارئه می کنند مراجعه کنید. تا با خرابی وسایل در آینده ضرر مالی نبینید و از کشت خود بیشترین سود را ببرید.

سیستم دراپ یا قطره ای:

در این سیستم با نصب پمپ هایی روی آن، این پمپ ها هر قدرتی که داشته باشند، می توانند آب را به صورت قطره قطره به گیاه منتقل کنند. در این سیستم کود کمی مصرف می شود، این سیستم برای کشت در سیستم کوکوپیت می باشد، و چون مصرف کود کمی دارد برای کسانی که از کود های اورجینال خارجی استفاده می کنند بسیار به صرفه است.

سیستم کشت عمیق آبی:

این سیستم تک گلدانه محسوب می شود و شامل ملزوماتی از جمله: سطل پلیمری 20 لیتری- گلدان نت پات- پمپ هوا-شیر تخلیه- نشان گر آب. می توانید از این سیستم به هر تعدادی که نیاز دارید سفارش دهید.

سیستم برج کشت عمودی هیدروپونیک:

این سیستم شامل برج های کشت عمودی است که دارای یک مخزان و پنل هایی که دارای گلدان های مخصوص کشت می باشد. و روش ابیاری ان به صورت ایروپونیک می باشد. و به صورت طبقاتی و ایجاد بالاترین سطح زیر کشت. از مزیت های این سیستم می توان به قابلیت کشت با نور خورشید و مصرف بسیار پایین اب می باشد.

سیستم کشت عمیق آبی گردشی یا dwc هیدروپونیک:

در این سیستم آب به طور مداوم گردش می کند، و محلولی که در سطل ها یا گلدان های گیاه است به صورت راکد باقی نمی ماند، پس از خرید می توانید با کمک مشاوران خرید اجزای مختلف این سیستم را سر هم بندی کنید.

در این سیستم امکان رشد گیاهان پا کوتاه و پا بلند فراهم می شود، از طرفی نیاز ضروری به مخزن وجود ندارد، به پمپ آب گران و بسیار قوی هم نیازی ندارید.

تجهیزات کشت هیدروپونیک:

ناودان معلق نوعی از کشت هیدروپونیک می باشد، آب اضافی پس از مصرف گیاه نمی تواند به داخل خاک جذب شود بنابراین توسط این ناودان جمع می شود، و به درون سیستم تخلیه می شود.

جدول سیستم ها:

نوعی از کشت بدون خاک روی میز می باشد، از این نوع سیستم بیشتر برای گیاهان گلدانی، دارویی، سبزیجات برگ دار و محصولات زینتی مورد استفاده قرار می گیرد.

تصفیه آب:

به وسیله دستگاه یو وی تصفیه آب صورت می گیرد تا باکتری ها و میکروب های احتمالی را نابود کند، انرژی که اشعه یو وی تولید می کند می تواند این میکروب ها را نابود کند.

تور حشرات:

این تور برای دور کردن حشرات از محیط گلخانه شما طراحی شده است. از طرفی می تواند حشراتی که مفید هستند و برای رشد گیاه فایده دارند، با استفاده از پنجره های تهویه، در فضای داخلی گلخانه محبوس کند.

در صورتی که میوه های نرم درون گلخانه کاشته شده، برای یانکه از هجوم پرندگان جلوگیری کنید، استفاده از این توری ها می توانید مفید باشد.

لامپ های رشد:

برای رشد گیاه، نور یک عامل اساسی و بسیار مهم به شمار میرود. برای اینکه بتوانید از نور رایگان خورشید استفاده کنید بهتر است از دیواره های شفاف برای گلخانه استفاده کنید. اما نور خورشید همیشه به اندازه کافی در دسترس نمی باشد. بنابراین از استفاده از نور مصنوعی رواج پیدا کرده است.

نور کافی می تواند هم میزان بهره وری شما و هم سرعت رشد گیاه را افزایش دهد.

کلام آخر: تجهیزات مورد استفاده در کشت هیدروپونیک و ایروپونیک باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا مصرف کننده در آینده مجبور به تعویض یا تعمیر آنها باشد که این موجب اختلال در روند کار خواهد شد، ممکن است سرمایه گذاری برای این نوع کشت کمی در ابتدا هزینه بر باشد اما اگر از تجهیزات باکیفیت استفاده کنید، بیشترین سود و بهترین نتیجه را خواهید گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

فروش انواع تجهیزات کشت هیدروپونیک و ایروپونیک

دسته بندی مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب