فروش سینی کشت سبزیجات هیدروپونیک (میکروگرین)

تولید سبزیجات به روش هیدروپونیک یکی از جدیدترین روش ها برای تولید سبزیجات می باشد. در این روش تولید محصول به صورت طبقاتی و با نور مصنوعی انجام می شود. و به دلیل اینکه در فضای بسته می باشد می توان تمامی پارامترهای استاندارد رشد سبزیجات را در محیط ایجاد کرد و محصولی با کیفیت و بازدهی بالا تولید کرد.

یکی از عوامل مهم در تولید سبزیجات هیدروپونیک سینی کشت مناسب و استاندارد می باشد که می تواند در بازدهی و کیفیت محصول نقش بسزایی داشته باشد.

سینی کشت سبزیجات (میکروگرین) سبز تجهیز دارای ابعاد و طراحی استاندارد برای کشت سبزیجات می باشد که دارای بستری با طراحی اختصاصی برای قراردادن انواع بذر سبزیجات می باشد.

سینی کشت سبزیجات هیدروپونیک سبز تجهیز دارای دو سینی می باشد که سینی اول برای قرارگرفتن بذر و سینی دوم برای جمع اوری و خروج اب از قسمت خروجی ان می باشد که این طراحی مناسب باعث می شود در کشت های طبقاتی اب طبقات بالا به سینی های کشت طبقات پایین سر ریز نشود و استاندارد ابیاری و میزان اب مورد نیاز برای کشت در مراحل مختلف به صورت دقیق انجام شود.

سینی های کشت سبزیجات هیدروپونیک سبزتجهیز از طراحی مناسب و مقاومت بالا برخوردار بوده و از مواد مرغوب پلی پروپیلن ساخته شده و دارای عمری طولانی می باشد.

برای سفارش و خرید این محصول وارد لینک زیر شوید.

دسته بندی مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب