فروش تجهیزات علوفه هیدروپونیک

تجهیزات علوفه هیدروپونیک

برای خرید تجهیزات سیستم علوفه هیدروپونیک و راه اندازی ان این مطلب را تاانتها مطالعه کنید.

دامداران با استفاده از سیستم تولید علوفه هیدروپونیک می توانند تا 50 درصد از هزینه های خوراک دامداری خود را کاهش دهند و همچنین با تولید علوفه ای کاملا ارگانیک سلامت دام خود را نیز تامین کنند.

اگرچه بعضی افراد علوفه هیدروپونیک را به دلیل ایجاد نفخ و تر بودن ان نقض می کنند اما در عمل ثابت شده است این علوفه علاوه بر اینکه از ارزش غذایی بالایی برخوردار است سلامت دام را نیز تامین میکند و در اصل طبیعت بدن دام با علوفه سبز سازگار تر است.

در تولید علوفه به روش هیدروپونیک به دلیل عدم استفاده از خاک و تغذیه مستقیم بذر و گیاه توسط اب و محلول سرعت رشد بسیار بالاتر از کشت در خاک می باشد. و همچنین به دلیل ایجاد بهترین شرایط برای رشد گیاه بالاترین کیفیت در تولید علوفه ایجاد می شود.

برای ساخت یک سیستم تولید علوفه هیدروپونیک چه تجهیزاتی نیاز است و چه میزان فضا مورد نیاز است؟

 

تجهیزات سیستم تولید علوفه هیدروپونیک:

  • سینی کشت علوفه هیدروپونیک

 

*استفاده از مواد مرغوب که از ایجاد قارچ و کپک
جلوگیری می کند.
*افزایش بازدهی کشت تا 40 %برای تولید علوفه
هیدروپونیک نسبت به سینی های نشا برنج..
*ایجاد فرصت مناسب برای جذب اب و محلول غذایی به ریشه گیاه

سینی علوفه هیدروپونیک

نازل های ابیاری

نازل مه پاش ابیاری علوفه هیدروپونیک با قابلیت شستشو با اسید در صورت گرفتن رسوب-ایجاد سطوح ابیاری یکنواخت- مصرف پایین اب و محلول

فن های تهویه هوا سالن علوفه هیدروپونیک

فن سیرکولاسیون هوا

یکی از تجهیزات سیستم علوفه هیدروپونیک فن های سیرکولاسیون یا چرخش هوای سالن کشت می باشد که نقش مهمی در ایجاد استاندارد در کشت ایجاد میکند. جلوگیری از ساکن بودن هوا و اکسیژن رسانی مناسب به گیاه و همچنین یکنواخت سازی رطوبت و دما در قسمت های مختلف سالن کشت از مهمترین عملکردهای فن سیرکوله می باشد.

کنترلر و اتوماسیون

سیستم های کنترلر و یا اقلیم هوشمند سالن کشت علوفه هیدروپونیک از مهمترین تجهیزات در تولید محصول با کیفیت و بازدهی بالا می باشد. این سیستم در حقیقت مغز سیستم شما می باشد و تمامی پارامترهای مورد نیاز گیاه را براساس یک برنامه تعریف شده توسط شما برای گیاه ایجاد می کند. و در تمامی زمان ها شرایط محیطی استاندارد برای کشت را تامین می کند. این سیستم کنترلر به همراه یک تابلو برق می باشد که تمامی خروجی های تجهیزات استفاده شده در سالن کشت را دارا می باشد.

گرمایش

انتخاب یک سیستم گرمایش مناسب برای سالن کشت علوفه هیدروپونیک باید براساس امکانات محیط و همچنین اندازه سالن و نوع عایق های سازه مشخص شود که کارشناسان شرکت سبز تجهیز براساس سالن کشت و ظرفیت شما سیستم گرمایش مناسب را به شما پیشنهاد می دهند.

نور رشد گیاه علوفه هیدروپونیک

در رشد گیاه نور یکی از اساسی ترین نیازهای گیاه می باشد که انتخاب یک نور مناسب برای سالن کشت می تواند تاثیر بالایی در میزان بازدهی و کیفیت محصول شما داشته باشد.

منابع ذخیره اب و کود

شما برای احداث یک سالن کشت علوفه به یک منبع ذخیره اب و یک منبع برای کوددهی نیاز دارید. و یک یک مخزن برای ترکیب و میکس محلول نیاز دارد که حجم مخازن براساس ظرفیت تولید سالن مشخص می شود.

پمپ اب

نوع پمپ و میزان دبی و فشار لازم برای سیستم تولید علوفه هیدروپونیک بر اساس میزان ظرفیت تولید سالن مشخص می شود.

استراکچر و قفسه های کشت علوفه هیدروپونیک

طراحی و نوع استراکچر کشت بر اساس ابعاد و ارتفاع سالن شما طراحی می شود. که بتوانید بیشترین میزان بازدهی از فضای موجود خود را داشته باشید.

سیستم تولید علوفه هیدروپونیک

جهت مشاوره در زمینه اجرای سیستم علوفه هیدروپونیک با بخش مشاوره سبز تجهیز تماس بگیرید. 09152039896

جهت خرید تجهیزات علوفه هیدروپونیک به فروشگاه اینترنتی سبز تجهیز در لینک زیر مراجعه فرمایید و یا با بخش فروش تماس بگیرید.

 

 

دسته بندی مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب